Comunicat – reluare activitate Serviciul regim permise și înmatriculări

 

           S.P.C.R.P.C.Î.V Ialomița va relua activitatea cu publicul din data de 18.05.2020, pentru înmatriculări/transcrieri/radieri/autorizări provizorii autovehicule, preschimbări permise de conducere și înregistrare dosare examinare (pentru achiziție de imagine și introducere dosar în aplicația informatică).           

           Prezentarea la sediul S.P.C.R.P.C.Î.V Ialomița pentru operațiunile menționate mai sus, se face exclusiv în baza unei programări on-line prealabile, pe site-ul drpciv.ro. Este obligatorie folosirea materialelor de protecție (măști și mănuși).

           Programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat, putând fi consultat pe site-ul Instituției Prefectului județului Ialomița, respectiv il.prefectura.mai.gov.ro.

          Persoanele programate pentru diverse operațiuni în perioada 26.03.2020-15.05.2020, se vor reprograma pentru efectuarea acestora pe site-ul național drpciv.ro, începănd cu data de 15.05.2020, ora 16.00, moment la care va fi disponibilă platforma de programare on-line.

           Reprogramarea candidaților care au fost programați pentru susținerea probei practice de obținere a permisului de conducere în perioada 17.03.2020-29.05.2020, se va efectua prin intermediul școlilor de șoferi/instructorilor auto care vor informa candidații în legătură cu data la care vor susține proba practică.

           Pentru candidații programați pentru susținerea probei practice după data de 02.06.2020, programarea își păstreză valabilitatea.

           Persoanele care solicită ca operațiune confecționarea de duplicate ale plăcuțelor de înmatriculare (pierdute/furate), se vor programa pentru efectuarea acestei operațiuni pe platforma de programare on-line, la modulul „Duplicat certificat de înmatriculare”.

           Persoanele care solicită eliberarea unor documente (adeverințe, copii) pot transmite aceste solicitări cu precădere prin poșta sau on-line.

     Având în vedere faptul că în județul Ialomița au fost înregistrate cazuri numeroase de persoane depistate pozitiv cu coronavirusul SARS-CoV-2, activitățile de lucru cu publicul  se vor relua treptat, iar pentru aceasta apelăm la înțelegerea dumneavoastră, asigurându-vă că vom răspunde la toate solicitările. 

          Alte precizări:

Art. 33^2 din O.U.G. 34/2020: „valabilitatea documentelor eliberate de instituții și autorități publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări”.

 

Art. 12 (1) din Ordonanța Militară nr. 3/24.03.2020 :„ documentele care expiră pe perioada stării de urgență, eliberate de autorități publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență”.

 

         În vederea limitării contactului social, INFORMAȚIILE se pot obține exclusiv la numerele de telefon:

0243/221303

0243/231674

0243/231675

E-mail:

secretariat@spcrpcivil.eu

permise-inmatriculari-il@mai.gov.ro  

 

 

                                                                             Mulțumim pentru înțelegere

                                                                          Conducerea,