Comisia mixtă de rechiziții constituită la nivelul județului

Ordinul Prefectului nr. 152/08.04.2019 privind reorganizarea Comisiei Mixte de Rechiziții a Județului Ialomiţa este disponibil aici

Comisia mixtă de rechiziții constituit la nivelul județului, conform  art. 20 din Legea nr. 132/1997 republicată

ART. 20
(1) Comisia mixta de rechizitii de la nivelul judetului sau al municipiului Bucuresti, dupa caz, este compusa din:
a) prefectul judetului ori al municipiului Bucuresti – presedinte;
b) comandantul centrului militar judetean, respectiv comandantii centrelor militare ale sectoarelor municipiului Bucuresti, dupa caz;
c) reprezentantul Statului Major al Fortelor Aeriene sau, dupa caz, al Statului Major al Fortelor Navale;
d) reprezentantul inspectoratului de jandarmi judetean sau Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti;
e) reprezentantul inspectoratului judetean de politie ori al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti;
f) seful compartimentului juridic al prefecturii;
g) reprezentantul directiei generale regionale a finantelor publice – specialist in preturi si evaluari de bunuri;
h) seful oficiului de mobilizare a economiei nationale si pregatirii teritoriului pentru aparare;
i) directorul oficiului registrului comertului judetean, respectiv al municipiului Bucuresti;
j) reprezentantul consiliului judetean;
k) presedintele camerei de comert si industrie a judetului sau a municipiului Bucuresti;
l) reprezentantul structurii teritoriale pentru situatii de urgenta.
(2) La lucrarile comisiei mixte de rechizitii pot fi invitati reprezentantii institutiilor publice care concura la pregatirea si realizarea rechizitiilor de bunuri si prestarilor de servicii in interes public