Serviciul regim permise și înmatriculări – program

IMPORTANT

COMUNICAT

Vă aducem la cunoştințã faptul cã  activitatea pe linie de înmatriculare definitivă și autorizare a autoturismelor de la sediul secundar din Urziceni va fi întreruptă în intervalul 05 iulie – 03 august 2021.

Servicii de plată electronice prin intermediul site-ului www.drpciv.ro, mai sigure și mai facile în beneficiul cetățenilor, solicitanți ai serviciilor publice regim permise și înmatriculări

 

COMUNICAT

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor  informează că, începând cu data de 01.10.2020, plățile aferente operațiunilor de înmatriculare și permise vor putea fi achitate, astfel: 

  1. Tarifele reprezentând contravaloarea:
  • certificatelor de înmatriculare,
  • autorizațiilor de circulație provizorie,
  • permiselor de conducere ,

se vor încasa exclusiv în CONT BCR : RO94RNCB0082000367331018, beneficiar: Regia Autonomă – Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, utilizând mijloacele de plată:

  • virament,
  • mijloace de plată online,
  • Sistemul național electronic de plată online (N.E.P) – ghișeul.ro
  • POS-uri instalate de către RA-APPS la sediile serviciilor publice emitente în curs de operaționalizare.

ATENȚIE: Contravaloarea documentelor sus-menționate nu se mai poate achita la ghișeu !  

  1. Tarifele aferente confecționării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă, de probă, temporare și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferential sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se vor achita în conturile trezoreriei, conform Anexei (lista conturi Trezorerie) prin :
  • virament;
  • mandat poștal,
  • numerar la ghișeele serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor din cadrul instituțiilor prefectului sau la casieriile unităților Trezoreriei Statului , în condițiile legii.

Documentele de plată emise anterior își păstrează valabilitatea.

 

Precizăti privind procedura de radiere a unui vehicul uzat participant în cadrul Programului „RABLA” se găsesc aici.

 

TELEFON : (0243) 221.303;
(0243) 231.672 – relații evidență înmatriculări;
(0243) 231.673 – relații evidență permise;
(0243) 231.674 – secretariat;
(0243) 231.674 – șef serviciu;
FAX : (0243) 221.303;
E-MAIL : secretariat@spcrpcivil.eu ; permise-inmatriculari-il@mai.gov.ro

CONDUCERE:ÎMPUTERNICIT  ŞEF SERVICIU, COMISAR ȘEF URSACHE OCTAVIAN

Măsuri luate la nivel local cu privire la operațiunile care nu se regăsesc online, respectiv modalitatea de prezentare și acces în sediu pentru operațiunile care nu se regăsesc online:

  • Pentru eliberări documente: la momentul depunerii dosarului de înmatriculare/transcriere se indică solicitantului ora de ridicare a plăcilor de înmatriculare, a dovezii şi a cărţii de identitate a vehiculului;
  • Pentru taxa de păstrare număr de înmatriculare, duplicat număr de înmatriculare, depunere diverse cereri: se realizează fără programare, în